Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Toon meer

Aanbevolen

Producten

Taal

Toon meer

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
35 resultaten
Alle producten
e-bookNederlands232 blz.9789082579932 1e druk 3-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3519
Evergreen 601 dagen in de top 100
Mensen willen best veranderen. Als je maar weet hoe je ze bereikt in hun onbewuste besliscentrum.  Meer
13,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands232 blz.9789082579925 3e druk 21-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #81
Evergreen 601 dagen in de top 100
Mensen willen best veranderen. Als je maar weet hoe je ze bereikt in hun onbewuste besliscentrum.  Meer
24,90
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands135 blz.9789463187879 1e druk 20-1-2016
Het TRUST-concept wordt in dit boek uitvoerig toegelicht. Via praktijkvoorbeelden, casussen en prikkelende vragen wordt u uitgedaagd om de vertaling te maken naar uw organisatie.  Meer
20,05
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
e-bookNederlands288 blz.9789024438518 1e druk 18-1-2022
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3082
Als ervaren professional doe je ‘mooi werk’: je zet je expertise in, je levert een zinvolle bijdrage aan je klanten en de maatschappij, je wordt gewaardeerd en ervaart voldoening.  Meer
20,95
Direct te downloaden
paperbackNederlands208 blz.9789024466917 1e druk 11-2-2025
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #2336
De jongeren die instromen op de arbeidsmarkt zijn steeds harder nodig. Niet alleen nu, maar juist ook in de toekomst – willen we onze veeleisende maatschappij draaiend blijven houden.  Meer
29,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels272 blz.9780071703116 1e druk 1-2-2011
Verkooppositie Positie #2905
This book offers you a concise and comprehensive overview of performance support (PS) practices-ongoing, job-specific resources that ensure employees perform effectively on the job.  Meer
51,42
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands224 blz.9789037265019 3e druk 12-7-2023
Software zonder computer is als een piloot zonder vliegtuig, een wielrenner zonder racefiets of een studieprogramma zonder student.  Meer
45,25
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackFrans191 blz.9789401809283 1e druk 23-12-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dans ce cours vous trouverez bien entendu toutes les informations sur cette méthode simple et efficace.  Meer
78,59
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
e-bookFrans191 blz.9789401809306 1e druk 19-2-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dans ce cours vous trouverez bien entendu toutes les informations sur cette méthode simple et efficace.  Meer
70,80
Direct te downloaden
paperbackNederlands184 blz.9789057523274 1e druk 17-6-2016
Dit boek is bedoeld voor de MBO-ICT-opleidingen niveau 2 en 3; het verbindt het rekenen aan de belevingswereld van de studenten aan een ICT-opleiding.  Meer
29,25
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen
paperbackNederlands160 blz.9789057523267 1e druk 30-6-2016
In het beroepsbeeld van de Medewerker ICT en de Medewerker beheer ICT komt schriftelijk taalgebruik beduidend minder voor dan mondeling taalgebruik.  Meer
29,25
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen
paperbackEngels408 blz.9789401801485 1e druk 24-3-2017
This 4 day course leads to the ITIL Certificate – Operational Support and Analysis (OSA). This is a free-standing qualification, but is also part of the ITIL Intermediate Capability stream, and one of the modules that leads to the ITIL Expert Certificate in IT Service Management.  Meer
147,46
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
paperbackEngels201 blz.9789401806145 1e druk 20-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3598
This module covers the 'core' service management activities and expands the current scope of ITIL to include the 'creation' of services.  Meer
111,18
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
e-bookEngels201 blz.9789401806169 1e druk 14-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
This module covers the 'core' service management activities and expands the current scope of ITIL to include the 'creation' of services.  Meer
111,18
Direct te downloaden
e-bookDuits201 blz.9789401807548 1e druk 21-4-2021
Dieses Modul deckt die "Haupt"-Aktivitäten des Service-Managements ab und erweitert den aktuellen Anwendungsbereich von ITIL um die "Erstellung" von Services.  Meer
111,18
Direct te downloaden
paperbackEngels240 blz.9781119634669 4e druk 10-11-2022
The Major Incident Medical Management and Support (MIMMS) course, developed by the Advanced Life Support Group (ALSG), is taught to healthcare professionals worldwide.  Meer
68,51
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels210 blz.9781138075870 1e druk 31-3-2017
The development of new technologies of information and communication will, in the coming years, transform deeply their uses and practices in transport.  Meer
75,24
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackEngels544 blz.9780138286507 1e druk 29-8-2024
In the rapidly evolving AI landscape, customer service and support professionals find themselves in a prime position to take advantage of this innovative technology to drive customer success.  Meer
47,74
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackEngels157 blz.9780335204342 1e druk 1-6-2000
This book provides the main ingredients for professional development in working with young children in a diverse society.  Meer
45,77
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale