Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Toon meer

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
94 resultaten
Alle producten
e-bookNederlands9789024400522 1e druk 23-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Voor wie invloed wil uitoefenen, is vakinhoudelijke kennis alleen niet genoeg. Het succesvol onder de aandacht brengen van ICT-vraagstukken vergt specifieke 'strategische' vaardigheden.  Meer
39,95
Direct te downloaden
paperbackNederlands303 blz.9789490574901 1e druk 10-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
In de afgelopen twee jaar hebben we meer informatie geproduceerd dan in de 2000 jaar ervoor; denk aan alle e-mails, digitale foto's, bonuskaarten, kaarten en financiële cijfers.  Meer
25,-
Gratis verzonden | Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels208 blz.9780262720472 1e druk 17-3-2006
Gebruikers, geholpen door verbeteringen aan computer- en communicatietechnologie, kunnen meer en meer zelf nieuwe producten en diensten ontwikkelen.  Meer
33,01
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels242 blz.9780470905746 1e druk
De vader van open innovatie is terug, en dit boek is nog belangrijker dan zijn eerste bestseller. Chesbrough laat zien hoe u open innovatie combineert met servicegerichtheid.  Meer
38,56
10,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, maandag in huis
72% KORTING
gebondenEngels263 blz.9780525575689 1e druk 7-9-2020
It’s hard to avoid innovation these days. Nearly every product gets marketed as being disruptive, whether it’s genuinely a new invention or just a new toothbrush.  Meer
33,01
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
gebondenEngels176 blz.9780787994594 1e druk
In deze fascinerende verkenning van een van de meest beroemde en innovatieve geesten ter wereld laat bestsellerauteur Alan Axelrod u zien hoe Edison echt was.  Meer
27,43
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels512 blz.9780743222099 5e druk 19-1-2003
Verkooppositie Positie #5458
In this renowned book, Everett M. Rogers, professor and chair of the Department of Communication & Journalism at the University of New Mexico, explains how new ideas spread via communication channels over time.  Meer
35,79
15,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, maandag in huis
56% KORTING
paperbackEngels368 blz.9781119076315 1e druk 6-10-2020
Every business leader, entrepreneur, innovator, and marketer wants to know where customers are headed. The problem? The received wisdom on how to find out is wrong.  Meer
37,19
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels504 blz.9781405127912 1e druk 17-10-2008
This timely handbook represents the latest thinking in the field of technology and innovation management, with an up–to–date overview of the key developments in the field.  Meer
113,73
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels182 blz.9781032703374 1e druk 9-7-2025
The world is at a critical juncture where our industrial and economic principles have to be reshaped.  Meer
50,74
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels542 blz.9781394219704 4e druk 10-4-2024
Teaches students to apply the key principles of innovation and entrepreneurship in a variety of business contexts  Meer
80,26
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
ingenaaidEngels152 blz.9780750682367 1e druk
'The Organization and Architecture of Innovation' geeft uitleg over het gebruik van de combinatie van twee managementprincipes voor innovatie: organisatiestructuur en fysieke ruimte.  Meer
70,32
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels276 blz.9781118504246 1e druk 19-4-2013
Verkooppositie Positie #5374
This book explores these insights to diagnose patterns of innovation within industries, to identify innovation opportunities, and to evaluate how firms are performing against competitors.  Meer
39,97
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels310 blz.9780470027516 1e druk
In 'The Brand Innovation Manifesto' herdefinieert John Grant de aard van merken, door te laten zien waarom de oude modellen niet werken. Het concept 'brand molecule' wordt in dit boek gepresenteerd.  Meer
44,13
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels224 blz.9781576754955 2e druk 20-5-2008
30,23
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels312 blz.9780300230475 1e druk 3-10-2017
At a time of low growth, high unemployment, and increasing income inequality, innovation-led growth is more necessary than ever.  Meer
20,47
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen
gebondenEngels292 blz.9780367701406 1e druk 30-6-2021
In 2019, ISO Technical Committee 279 released a new international standard on innovation management system called ISO 56002:2019.  Meer
74,56
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
gebondenEngels244 blz.9780470192405 1e druk
'Unleashing Innovation' toont wat gebeurt wanneer een organisatie stappen neemt waar iedereen mee te maken krijgt en een milieu bevordert dat de nadruk legt op het leren en het creëren, het dromen, de mythologie van helden, en de geest van het winnen.  Meer
31,60
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels304 blz.9780367693862 1e druk 9-1-2023
The most important theme of the discourse on sustainable development and sustainability challenges concerns the relationship between innovation and sustainability.  Meer
53,34
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackEngels356 blz.9780470601747 1e druk
Succesvol ondernemen vraagt constante creativiteit. U moet in staat zijn om oplossingen te genereren en nieuwe producten of diensten voor snelveranderende markten te bedenken.  Meer
23,25
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale